wtorek, 25 września 2012

Kontynuacja Belli Muerte




W dniu jutrzejszym na łamach bloga miało ukazać się Wyprowadzenie do tego opowiadania. Jednakże nie mam serca wstawiać go, bez wcześniejszego konsultowania się z Wami. Tak jak głosi tytuł posta, mam zamiar kontynuować Bella Muerte. Co mnie do tego skłoniło? Przede wszystkim Wasze wspaniałe komentarze i to, co ze sobą niosły. Różnorodne pytania jak na przykład to, czy Josh zaszkodzi związkowi Gerarda i Franka, jak potoczą się dalej ich losy po wyjściu z więzienia i czy praca, którą podejmą jest bezpieczna.  Wywarliście na mnie nieświadomy szantaż emocjonalny i nie mam serca skończyć opowiadania na etapie, na którym wielu z Was ma tak dużo pytań :D Tak więc zwracam się do Was z pytaniem, drodzy czytelnicy, czy chcecie kontynuacji Belli Muerte? *zbiorowe: NIEEEEEEE* xD Znam już opinię kilku cnych osobistości, tak możecie się jarać, i wiem mniej więcej czego oczekują. SEKSU! Tak, w tym świecie wszystko się do tego sprowadza xD Jeżeli komentarze, będą wyrażały w treści pozytywne nastawione do tego pomysłu, to musicie mi dać tak z dwa tygodnie czasu na zastanowienie się nad dalszym przebiegiem wydarzeń :D


XOXO



8 komentarzy:

  1. wiesz, że ja jestem na tak ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Przez cb Califfo się podjarała xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez jakiś czas nie komentowałam twojego bloga, mimo że uważnie czytałam każdą napisaną przez ciebie notkę. Przepraszam! Nie potrafiłam zmusić się do napisania choć kilku marnych zdań. Wiedz, że nadal jestem z tobą, a przynajmniej bardzo się staram. :c Czekam na dalszy ciąg twojego opowiadania.
    Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętasz.
    ~Kayo

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne, że chcemy! O co ty w ogóle pytasz! TAAAAAAAAAAK! Jedno wielkie TAK! Dodaj szybko;]
    Kochamy<3

    OdpowiedzUsuń
  5. WSZYSCY KRZYCZĄ: "TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!".
    Już nie mogę się doczekać! Pisz, pisz!
    Czekam z utęsknieniem!
    Jak zawsze pozdrawiam i weny życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, tak. TRZY RAZY TAK, ZAPRASZAMY DALEJ!

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Musi być kontynuacja, no! Tyle pytań, a zero odpowiedzi! -_- Ty nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak te wszystkie odcinki mnie cieszyły *_* Zdecydowanie popieram ten pomysł, słońce <3 [fools-for-love.bogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. TO TO MIAŁO SIĘ SKOŃCZYĆ NA POPRZEDNIM ROZDZIALE? ;_____________; OH, GOD WHY? To opowiadanie jest jednym z moich ulubionych. Wciąż tak samo zaskakuje przebiegiem wydarzeń i nie nudzi fabułą. MOŻNA RZEC, ŻE TO JEDNO Z NAJLEPSZYCH FRERARDÓW JAKIE CZYTAŁAM, A UWIERZ, ŻE CZYTAŁAM ICH BAARDZO DUŻO ;uu; No więc zaczynaj wymyślać przebieg wydarzeń już dziś, bo tak szybko nas się nie pozbędziesz :3 TAKA MAŁA ARMIA

    OdpowiedzUsuń