sobota, 21 kwietnia 2012

Bella Muerte

Wprowadzenie



            Pośród wzburzonych fal Oceanu Spokojnego, kryje się miejsce, gdzie trafiają ci, którzy popełnili w życiu karygodne błędny. Mordowali, gwałcili i rabowali na zastraszającą skalę. W zatęchłych murach fortecy panuje niewyobrażalny rygor i dyscyplina. Są zasady, których trzeba przestrzegać, trzeba się do nich dostosować. Tu życie jest ciężkie, stale zagrożone i wystawione na ciągłe niebezpieczeństwa. W podziemiach jęczą ci, którzy przeciwstawili się władzy, nie byli posłuszni i dopuścili się zdrad, za które rząd stanów Zjednoczonych Ameryki karał surowo. Ale o tym nikt nie wie, nawet mieszkańcy cel. O tym się nie słyszy, w szczególności w świecie zewnętrznym. Wszystko zostaje w ceglanych ścianach.
            Tylko nielicznym udało się stad wydostać. To nie jest bajka. To nie jest dom. To nie jest piekło. To jest Bella Muerte. Miejsce, w którym jutro stoi pod ciągłym znakiem zapytania.



12 komentarzy:

  1. Fajny temat wymyśliłaś następnego opowiadania.
    Ciekawi się zapowiada myśląc że będzie się to wszystko dziać w więzieniu. Bella Muerte nie jest jak widać spokojnym miejscem więc sadze że opowiadanie mnie wciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie to C: cem już dalej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia, skąd ty bierzesz takie zaiste pomysły ^^
    Prolog jest zapowiedzią naprawdę ciekawego opowiadania. Nie będę zbytnio oryginalna kiedy powiem, że chcę więcej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona pomysłem seksu w więzieniu hahaha. A tak serio, to uważam, że to miejsce posiada szeroką gametę* możliwości. Ciekawy i niekonwencjonalny pomysł :).
    *napisałam gametę jak dziecko biologii: to takie połączenie słowa gamę i paletę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. suchanawfulfuck22 kwietnia 2012 09:08

    O tak, seks w więzieniu to jest coś. Mam nadzieję, że będzie ostro. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. House of Wolves22 kwietnia 2012 14:43

    SEKS W WIĘZIENIU HOMOSEKSUALISTÓW, O JEZU, czy to juz jest niebo....? <3 kocham homoseksualistów, co dopiero ich seks. dobra, już nic nie mowię... xd ja zboczone trochę dziecko jestem, no ale. już wiem, że pokocham to całym swoim serduszkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące… Nawet bardzo. Czekam na pierwszy rozdział, bo to cholernie ciekawy prolog jest. I opowiadanie pewnie też będzie. Świetne <3 [fools-for-love-frerard.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. No... och... Ja chcę opowiadanie ; <
    Narobiłaś mi 'smaka' tym prologiem. I teraz musisz owy głód zaspokoić, moja droga c: Więc czekam!
    http://yaoi-by-kayo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chce pierwszy rozdział !! koncepcja bistość ! kocham cię !♥♥♥
    Bryy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ani Ciebie, ani Twojego bloga. Czas to zmienić. Dzień dobry, nazywam się Daria i zupełnie przypadkiem natrafiłam na tą stronę. Nie przypadkiem jednak będę na nią wracać. Zaintrygowałaś mnie. Frerard. Więzienie. Och, Boże, czy pomimo moich grzeszków trafiłam do nieba?
    Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na pierwszy odcinek Bella Muerte. Mam nadzieję, że rozdziały będą tak dobre i intrygujące, co sam prolog :)

    + Mam tylko jedno zastrzeżenie - grafika. Popracuj nad kolorystyką, która aktualnie jest nieprzyjemna dla oczu. Kolory są rażące i najzwyczajniej ze sobą nie współgrają.

    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    /headfirst-for-halos.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. no heej :3 i wiesz co ci powiem? podoba mi się, w cholerę podoba! i chce więcej, więc mi daj! o! :D

    OdpowiedzUsuń