czwartek, 24 stycznia 2013

co z czym się je


Podziękowania

Oczywiście chciałabym z całego serca podziękować wszystkim czytelnikom. Dzięki Wam na moją twarz wpływał uśmiech. Pochłaniałam każdy komentarz bez względu na to, jaką opinię ze sobą niósł. Podziękowania zatem kieruję do takich osób jak:  Chemical Rainbow, CherryBomb, war machine, Nana, Zombies Detonator, Grzywa, Inna Martwa, eerfh, House of Wolves, Dangeorous, Kayo, alsemera, JAA, Anemic Royalty, Possible Way, Demon of the night, Thoughtless, Revenge, Franiowa Hipiska, Zoombie, MithraPL, Noraa, Kayu, Lack of Sleep, Izzy Rose, niekreatyna, suchanawfulfuck, Bryy, BloodyCountness, Pharmacopola, HellKid, Fun Zoombieboom, Alex Alexandrowicz, Sinner, cardiomyopathy, Glorianadias, LynZ, Alex, Everybody wants to change the world, Watercooler Freak, Bulletproof Smile, Pameland Ola, Frankie Way, Toxic Unicorn oraz Basia Machel Glamberts. Jakimże człowiekiem bym była, gdybym słowem nie wspomniała o wszystkich Anonimowych. Do Was również kieruję wyrazy podziękowania. Wszystkim ninja także składam pokłony. Chociaż nie wyrażali swojej opinii, jestem i tak wdzięczna, że byli ze mną w trakcie pisania. Mam nadzieję, że w przyszłości ukażecie swe niecne oblicza ;D Najbardziej dotknął mnie fakt, że po drodze straciłam znaczącą liczbę czytelników ;( Nie mam pojęcia, czy Bella Muerte aż tak się stoczyło, czy zwyczajnie co po niektórym się znudziło i zaprzestali komentować. Niemniej, przykro mi. Ale chwała tym, którzy wytrzymali ze mną od początku do końca :3

Podsumowanie

Do napisania Belli Muerte zainspirował mnie drugi album zespołu My Chemical Romance „ Three Cheers For Sweet Revenge ”. Cała koncepcja została po części oparta na piosence „ You Know What They Do To Guys Like Us In Prison”. Sam tytuł zaczerpnęłam z „ The Jetset Life Is Gonna Kill You ”. Pozostałe piosenki również miały swój udział w całym procesie tworzenia. Bella Muerte była pewnego rodzaju eksperymentem, tak, to też ma związek z opowiadaniem. Sądząc po komentarzach, okazała się być moim małym, osobistym sukcesem. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się tak pozytywnej reakcji na to całe opowiadanie. Przyznam bez bicia, że miało to się zakończyć sadem, ale zmieniłam zdanie. Głównie wpływ na to miało losowanie w fejsbókowskiej grupie Fan Fiction (większość głosów uzyskał numer 1. – Donna Way) i Wasze komentarze, dzięki którym zaczęłam bać się o własne życie xD.  Później oczywiście doszła jeszcze kontynuacja i wiele innych czynników, które to spowodowały :3. Stwierdziłam również, że za bardzo lubię jak Frerardy kończą się dobrze i opowiadań nie będę kończyła źle dla tej dwójki, soł… wyżyje się w shotach. Tak, nie pozbyliście się mnie jeszcze.

Wprowadzenie + 25 rozdziałów + Wyprowadzenie = 80.940 słów


Informacje

Prowadzenie tego bloga stało się dla mnie czymś niesłychanie ważnym. Wiem, że jak teraz się z nim nie rozstanę, to później przyjdzie mi to z jeszcze większym trudem. Myślę jednak, że warto zaryzykować. Czyli wychodzi na to, że tak. Będę dalej pisała i publikowała. Jeżeli będziecie wciąż mnie wspierali i komentowali to, co napisze, poradzę sobie ze wszystkim. Jest jedno ‘ale’, a nawet parę. Pierwsze dotyczy egzaminów gimnazjalnych, przez które będę przechodzić w tym roku szkolnym. Czeka mnie niesamowicie dużo nauki, bo poziom w mojej szkole jest druzgocący. Będzie burza z pisaniem i dodawaniem odcinków systematycznie. Dwa jest problemem innej natury. Chciałabym pisać, lecz nie mam konkretnie zarysowanego pomysłu na nic. Coś siedzi w mojej głowie i chce się wydostać, lecz mam obawy związane z prawdopodobną nudą, która zawiewałaby w fabule. Chociaż może zaryzykuję … nie wiem. Na przestrzeni paru najbliższych tygodni będę publikowała shoty, a dokładnie 6 SHOTÓW. Ich tytuły oraz daty, w których pojawią się na blogu, będzie zawierał nowy szablon, zrobiony specjalnie na tę okazję. Za piękną grafikę, którą najprawdopodobniej ujrzycie wieczorem, oczywiście odpowiada eerfh Mam wielką nadzieję, że w międzyczasie dopracuję ten pomysł, na który wpadłam i wyda mi się on mniej kiczowaty i romantyczny, niż bym chciała. Trzy jest retoryczne. Będę prosiła, aby w miarę możliwości zostawiać komentarze pod tym, co pojawi się niedługo jak i pod tym, co mam nadzieję, wyjdzie niebawem. Jest to niesłychanie ważne dla mnie jako amatorki pisarstwa. Muszę wiedzieć, że nie idę przez to wszystko sama i, że mam dla kogo pisać. To chyba na tyle… Dziękuję, pozdrawiam i walnę posta już niedługo, obiecuję.

XOXO

20 komentarzy:

  1. O matko, Darsa! Dziękuję za podziękowania. <3 Życzę ci dużo weny, czasu do pisania nowych opowiadań, kochana. Niech twoja wyobraźnia i talent do pisania rozkwitają jak piękne tulipany wiosną.~

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za podziękowania xd
    I wiem, ja przepraszam, zrobiłam się ninją... A czytałam, mogę Cię o tym zapewnić. Obiecałam war machine - koniec z ninją, zostaję kung fu pandą! Uroczyście obiecuję poprawę w kwestii komentarzy;3
    I czekam na shoty!
    Z mroźnego zadupia,
    Ilona (urodzinowo).

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww, podziękowanie, czuję się zaszczycona :3 Życzę dużo weny i czekam z niecierpliwością na obiecane shoty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gimbaza, gimbaza, przeklęta gimbaza i te przeklęte testy. Ugh, ugh. Ale jest ten plus, że shoty. Oh, ja lubię shoty, naprawdę lubię shoty. No i jestem w podziękowaniach ojeja, ale to nie ma za co, przecież to ja powinnam tobie dziękować, za wspieranie mnie na mojej ałtorskiej drodze i Darsiu, powodzenia, wielkiego powodzenia i weny, by ten pomysł w twej główce się ukształtował i bym miała co czytać noo....
    Buziaki i przytulenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej dziękuję za podziękowania :3 Tak miło :) Życzę Ci wielkich pokładów weny i równie wspaniałych pomysłów jak Bella Muerte. No i oczywiście powodzenia w tegorocznych egzaminach :)
    Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za podziękowania. Nie spodziewałam się ich szczerze mówiąc, bo jestem tylko zwykłym komentatorem, ale i tak cieszę się niezmiernie :3
    Shoty, shoty, shoty... Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja myślę, że zaczniesz coś nowego :D Tylko nie zostawiaj nas <3 Na pewno będziesz miałam jeszcze milion pięćset sto dziewięćset zajebistych pomysłów i je wykorzystasz <3 Zawsze możesz na mnie liczyć z pomocą, czy coś :P Dziękuję za podziękowanie i ja też chciałam ci podziękować za to cudo w postaci twoich opowiadań. Szkoda, że już się skończyła Bella, ale jestem ciekawa tych 6 shotów i...i... Kocham cię <3 Powodzenia w dalszym pisaniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. To co tworzysz jest naprawdę piękne. Szkoda, że to już koniec tego opowiadania, jednak wierzę, że niebawem wyjdzie coś równie cudownego i urzekającego ^ ^ Wiem, że będę za nim tęsknić.
    Bardzo dziękuję za podziękowania, mimo że udzielałam się niewiele.

    Oczywiście życzę Ci dużo weny. : 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Darsiu... Darsiu, wydaje mi się, że nikt mnie nie zna, bo nie komentuje szablonu, więc piszę z Twojego konta bo jakoś tak wyszło, że się nie wylogowałam, a nie chce mi się wciskać tylu linków, potem jeszcze wpisywać hasła i w ogólęęęęęęęęę. Więc pozdrawiam Cię, życzę weny, powodzenia w testach, plusów za zachowanie ( TROLOLOLO ) i czekam z niecierpliwością na mój szot <3 <3

    ~eerfh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, że się nie wylogowałaś, tylko włamałaś mi się na konto! XDDDD Bezczelna ty 8D Na pewno znają, tylko poza podziękowaniami nie chciało im się czytać nic więcej :DDD A twój shot ma się całkiem nieźle, jest niemalże gotowy ^_^

      ~ Darsa *pisze z naciskiem 8D*

      Usuń
  10. Darsuś, najpierw chciałabym grzecznie podziękować <3 Twoje twory są bardzo miłe w czytaniu, więc już nie mogę się doczekać tych szotów *_* Pewnie będą przepiękne. Także... czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uchu, ja w podziękowaniach. Czymże sobie zasłużyłam... Kocham Cię :3 Co do tych egzaminów : doskonale cię rozumiem. Sama przez takowy przechodzę tyle ,że jestem od ciebie o 3 lata młodsza :3 Ojeeeej, nie mogę się doczekać tych shotów. Dasz radę !

    Oto teraz perfidnie się zareklamuje i zaproszę cię do siebie :


    < with-the-lights-out-is-less-dangerous.blogspot.com >

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuuuuuuuu, nie spodziewałam się siebie w podziękowaniach XD Ale dziękujęę! :33
    Pisz, pisz, na pewno będzie wieeeelu czytelników ^ ^ Życze ci tego z całego serca!
    Też mam egzaminy gimnazjalne w tym roku! Wiem co czujesz! D:
    ~Possible Way

    OdpowiedzUsuń
  13. W imieniu wszystkich Anonimowych - dziękuję za podziękowania!
    Już nie mogę się doczekać tych shotów. Wiesz, że cię uwielbiam?
    Heh, czytam już drugi raz Bella Muerte. Jestem gdzieś w połowie i emocje są takie same jak za pierwsyzm razem.
    Masz talent do pisania.
    Wiec, razem z wszystkimi, czekam. I kocham.
    XOXO,
    anonim

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za podziękowania, to naprawdę miłe : )
    Cieszę się, że wcale nie kończysz z blogiem. Rany, 6 shotów to będzie coś! Lubię shoty, więc mi to nie przeszkadza. Pisz je sobie na razie, a w Twojej głowie niech dojrzewa jakiś genialny pomysł na opowiadanie. Nie wiem, ile sobie będzie tak dojrzewał, może tydzień, może kilkanaście miesięcy, ale obiecuję, że będę czekać. Podobała mi się Bella Muerte, więc jeśli ma to być coś na jej poziomie lub jeszcze lepsze, będę cierpliwa! Przyrzekam *___*

    OdpowiedzUsuń
  15. *Nikt jej nie kocha, nikt o niej nie pamięta, czuje się osamotniona i w ogóle Forever Alone* ;_____; ( http://www.youtube.com/watch?v=i62Zjga8JOM mój osobisty hit ;___; ) Pff, to ja dla ciebie seksię Jeffa i Franka, a ty... No nie, nie mogę... Zabawny Szczeniaczek jest teraz smutny! Frank się zemści! ;c Dobra dobra, a teraz bez jaj i na poważnie: 6 shotów.... jak uroczo. Z nich wszystkich najbardziej zaintrygował mnie tytuł >>I'll kill you motherfuckers<< Mam nadzieję, że będzie dużo mordu i wylatujących flaków, bo ostatnio jakaś nienasycona jestem. Żądza krwi się ujawnia. ;___; No nie mogę się już doczekać końca tego miesiąca i pierwszego one-shota. :3

    Fun Puppy

    ~until-the-end-of-everything~

    OdpowiedzUsuń
  16. No fajnie chciałam napisać komentarz a mi się komórka wyładowała ;_; dlatego tak późno piszę.... Dziękuję że o mnie wspomniałaś ;** nie mogę się doczekać tych shotów noo...też skaczę z radości że nie kończysz z pisaniem bo bym już tego nie wytrzymała c :
    Soł....czekam na shota mam nadzieję że jakiś pomysł na opowiadanie ci się tam wykluje xoxoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. No fajnie chciałam napisać komentarz a mi się komórka wyładowała ;_; dlatego tak późno piszę.... Dziękuję że o mnie wspomniałaś ;** nie mogę się doczekać tych shotów noo...też skaczę z radości że nie kończysz z pisaniem bo bym już tego nie wytrzymała c :
    Soł....czekam na shota mam nadzieję że jakiś pomysł na opowiadanie ci się tam wykluje xoxoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurde no znowuu mi się podwoiło parzepraszam :c a zapomniałam napisać cholernie podoba mi się szablon <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spodziewałam się siebie w podziękowaniach, dziękuje bardzo, jesteś wielka ♥♥♥
    Wcześnie BloodyCountess, teraz CountessDeath :)

    OdpowiedzUsuń