niedziela, 10 marca 2013

Curse of the Bloody Lily


Ostatnio jakoś strasznie kiepsko z komentarzami, więc stwierdziłam, że dodanie posta informacyjnego dzisiaj czy za tydzień nie zrobi żadnej różnicy.

Wiec pracuję nad nowym opowiadaniem. Mam już prolog i kończę pisać pierwszy rozdział. Nastrój mam do dupy tak jak i do dupy jest pogoda za oknem. Właśnie zaczął padać ten kurewski śnieg. Ale do rzeczy.

Pomysł na ‘Curse of the Bloody Lily’ zakwitł w mojej głowie szmat czasu temu. Miałam go realizować z pewną osobistością pod nazwą ‘Prohibited destination’, lecz współpraca nie wypaliła, a ja osobiście zabrałam się coś całkiem nowego. Jako, że pomysł na opowiadanie pod tytułem ‘Queen of Hearts’ zaczął wydawać mi się strasznym romansidłem, skupiłam swoją uwagę na porzuconym niegdyś pomyśle szkolnego Frerarda, którym jest ‘Klątwa Krwawej Lilii’. Zmieniłam zamysł na całą fabułę mojego nowego tworu i nadal go kształtuję. Pojawią się elementy fantastyki, zdarzenia, które w świecie realnym nie mają racji bytu, ciekawe, mam nadzieję, postacie, tajemnice, zawiłości oraz sny, które będą grały istotą rolę. Z tego tytułu będę chciała, aby prolog dobrze wrył Wam się w pamięć, gdyż każdy szczegół w nim będzie istotny i, czytając dalej, można zwyczajnie nie zrozumieć treści. Zastrzegam już na początku, że pierwsze rozdziały będą mogły wydawać się niezrozumiałe, ale wraz z ich następczyniami całokształt będzie się wyjaśniał. Początek zapewne odznaczy się pewną statycznością, gdyż chcę spokojnie rozwinąć akcję i nie pędzić na oślep w przód, oby zrealizować i dać Wam gniota.

Sądzę, że cały projekt nie będzie strasznie długi, ale na pewno zawrze w sobie więcej rozdziałów niż ‘Bella Muerte’, które miałam przyjemność już zakończyć jakiś czas temu. Tak jak ‘Piękna Śmierć’ się kończyła tak nie wiem, czy ‘Klątwa Krwawej Lilii’ zacznie się w ogóle rozkręcać. Mam nadzieję, że uda mi się zawrzeć wszelkie emocje, które bym chciała zobrazować w tym pomyśle i nie zawiodę Was tym jakże banalnym wyobrażeniem szkolnego Frerarda.

Podczas pisania może się zdarzyć, że zachcę wrócić do ‘Queen of Hearts’, zaniedbując odrobinę ‘Curse of the Bloody Lily’, ale nawet jeżeli taka sytuacja miałaby miejsce, w co wątpię, gdyż prędzej jedno skończę i drugie dopiero zacznę publikować, na pewno doprowadzę oba opowiadania do końca :3.



Start: 26 maj 2013


(Dlaczego tak późno? Cóż… egzamin gimnazjalny w kwietniu, do którego trzeba się przygotować i chwila odsapnięcia po pełnych napięcia i zmęczenia kilku miesiącach. )

+ PRZEPROWADZAM SPIS LUDNOŚCI. Zostawcie po sobie jakiś ślad, bo chcę wiedzieć na przyszłość ile osób to czyta. Od tych, którzy jak dotąd nie mieli jeszcze styczności z polem do pisania komentarza na moim blogu, prosiłabym o nic niewymagające ‘jestem’ czy coś w tym stylu X’D Macie dużo czasu. AŻ DO MAJA! ♥  Jak dla mnie licznik wejść nie gra tutaj istotnej roli, bo przekładu na komentarze nie ma w ogóle.



XOXO


31 komentarzy:

  1. Leniwa Zombies, której się nie chciało |D i podnoszę łapkę, bo czytuję! I z niecierpliwością czekam na to powiadanko, z racji tego, że ciekawi mnie jak to zrobiłaś. Ciągle mam swoje zapiski na ten temat w zeszycie. Chyba ci nawet ich nie pokazywałam. Mniejsza o to. I w ogóle, mam tak wesoły nastój, jak masochistka w fabryce żyletek, więc proszę wybaczyć mój entuzjazm! Niech wasze flaki szczezną w ziemi! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema, Darsiu, wiesz że czytam i cieszę się, że będzie nowe! No i muszę spytać na start, będzie o tematyce homo- tudzież frerardowej? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać. Wybacz ,że nie komentowałam ale też mam zapieprz z kochanymi egzaminami i pierdoleniem " jakie to trudne " Ale podnoszę rękę w górę i czekam na opowiadanie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mnie zaciekawiłaś. Jak ty to robisz?
    Sam tytuł mi się bardzo podobaaaa...Nie mogę się doczekać..
    (I dziekuję, dzięki tobie mam pomysł na nick. W końcu kiedyś trza założyć konto)
    A w tej przerwie, do maja się nic nie pojawi?
    Życzę weny i powodzenia na egzaminach! Sama wiem jak to jest. Jak dobrze, że mam to za sobą...ech, no to POWODZENIA!

    Kathi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło będzie Ciebie zobaczyć w postaci konta XD Geeez... jak to zabrzmiało. Bardzo mi miło, że w jakikolwiek sposób zostałaś zainspirowana :) I w tej przerwie raczej nie przewiduję nic do dodania.

      Usuń
  5. Ajm hir, bejbe... xD No, ale to wiesz, bo ja zawsze byłam, jestem i będę z tobą do końca (zabrzmiało strasznie...xD) Będę ci towarzyszył i chronił do końca twoich dni, a potem wyssę z Ciebie twoją smaczną duszę...Od teraz zawieramy pakt :D
    No dobra, ponosi mnie xD Nie mogę się doczekać na twoje nowiuśkie projekty, dlatego czekam z niecierpliwością na 26 maja. W sumie to ważny dzień dla Ciebie, nieprawdaż? *złowieszczy uśmiech* Muhahah, oczywiście xD Nie będziesz przypadkiem za stara dla mnie? *kolejny szatański uśmieszek*. I znowu wyrażam, czy raczej ujawniam TO publicznie... xD Także ten...Wenałki ci życzę do tego jakże cuuudownego opowiadanka, bo szkolne Frerardy są moimi ulubionymi (co pewnie wiesz już od dawna) iiii ten...Pozdrawiam i postaram się zabrać od ciebie wiosenno-zimową depresję :D
    XoXo, majne loff <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że pyka mi 16-stka nie jest powodem do wyśmiewania się z mojej starości XDDD A 'koniec' to pojęcie tak bardzo filozoficzne... ♥ Będziesz mi pomagała trzymać terminów X'D

      Usuń
  6. No więc ja na pewno będę czytać, uwielbiam szkolne frerardy, a jeżeli ten będzie miał w sobie coś z fantastyki... cóż, to już w ogóle odlot ;D
    Tak wiec powodzenia na egzaminach gimnazjalnych życzę (mnie to czeka za rok, brrr)i weny, weny, weny, oraz żeby dołki trzymały się od ciebie z daleka ;D
    całuski! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. znikający smoczy zabójca melduje się, że czyta, ale robi nin-nin :>

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłasza sie zawodowy ninja *salutuje*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecna! ;> Mam nadzieję, że w ogóle mnie pamiętasz. XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Toxic Unicorn10 marca 2013 16:57

    Jestem i czekam niecierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam i kłaniam się nisko. Dawno nie komentowałam. Trochę mi wstyd, że tak zaniedbałam dawanie innym wsparcia (nie, żeby komuś było ono potrzebne). Nie bardzo wiem co jeszcze mogę napisać. Ekhem... ^ ^
    Z niecierpliwością czekam na opowiadanie. Czytałam wszystkie shoty, ale byłam trochę zbyt leniwa, żeby brać się za komentowanie.
    Weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostawiam ślad mojej bytności!! :D Już sam tytuł "Curse of the Bloody Lily" intryguje i sprawia że nie mogę się doczekać :D
    ~Possible Way

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekkomyślna się melduje i przeprasza, że nie skomentowała wszystkich shotów, chociaż je przeczytała :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Darsialke, oczywiście, że będziemy czytać. Czekam niecierpliwie! Na pewno będzie świetne. ;__;
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. O, wspaniale! Jestem bardzo podekscytowana twoim nowym pomysłem i prawdę mówiąc, nie mogę się już doczekać! Nawet z tak krótkiej zapowiedzi zdążyłam wywnioskować, że to będzie coś wspaniałego. Nawet tytuł brzmi nietypowo, mrocznie, magicznie...Jeju, Darsa, ale mi narobiłaś ochoty na czytanie! Hehe. Niestety będę musiała opanować swoją dziką żądzę aż do maja :( (by the way, 26 MAJA, nie maj :>).
    Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po twojej myśli i wrócisz do nas z czymś powalającym :3. Na pewno tak będzie.
    xoxo Kot

    OdpowiedzUsuń
  16. huehuehue jestę komentuję i wyczekuję :d nie no doczekać się nie mogę noo... Szkoda że tak późno ale cóż każdy ma swoje sprawy ;c ale tak w sumie to mogłabyś piepszyć naukę i nas porozpieszczać ;33 nieeee noo nieeee ucz się ucz kujonku xd i weny
    xoxoxooxoxoooxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem, Jestem! Jak zwykle zachęcająco, mrocznie i tajemniczo. Tytuł także niczego sobie. Nie potrafię sobie wyobrazić opowiadania typu szkolny frerard Twojego autorstwa,przyzwyczaiłam się do więzień, morderców, intryg, narkotyków i ostrego seksu, który nijak mi nie pasuje do nastoletniego Gerarda i Franka. To właśnie mnie ciekawi, jak to zrobisz, jak opiszesz, jak to wszystko przedstawisz... Sama uwielbiam szkolne frerardy, mimo iż mało jest przyzwoitych to jakoś pod pasowała mi sama tematyka. Ach...Egzaminy, egzaminy życzę z nimi duużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Melduje się ninja, który bardzo lubi Twoje opowiadania i podziwia talent pisarski ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bez bicia przyznaję się, że zwyczajnie nie chciało mi się komentować, wolałam gapić się w sufit i rozmyślać nad beznadziejnością własnego życia. Jednak masz rację, muszę pozostawić po sobie jakiś ślad.

    Zacznę od Twojego porażającego talentu, który niejednokrotnie zachwycał mój jakże ścisły umysł. Sformułowania i słownictwo dosłownie zwalały mnie z nóg, sama nigdy nie potrafiłam takich wykorzystać we własnych projektach. Często najzwyczajniej w świecie mnie zatykało xD

    Kolejną rzeczą jest niemożliwie doskonale opisana postawa bohaterów, niemalże czułam, jakbym znajdowała się w ich głowach. Czułam to, co oni, wiele razy wycisnęłaś z moich oczu łzy, przez co nie mogłam zasnąć, ani normalnie funkcjonować, jednakże jestem Ci za to dozgonnie wdzięczna.

    Chciałabym także nadmienić, iż Twoja twórczość jest dla mnie ogromną inspiracją i porusza do myślenia i zastanowienia się nad własnym życiem oraz czynami. Zmieniłaś moje życie :)

    Będę niecierpliwie czekać na kolejne opowiadanie i życzę Ci dobrych wyników w egzaminie gimnazjalnym (mnie także on czeka w tym roku) oraz dużo czasu dla siebie :)



    Planetary Child

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedz, że jestem cały czas. Nie pokazuje się, bo tak naprawdę jestem strasznie leniwa, ale prawie codziennie zaglądam tu, w nadzieji, że coś nowego się pojawiło. Pisz dalej choćby nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, jestem leniwa, ALE CZYTAM wszystko, co tu dodasz. xD
    Weny życzę ;3
    xo Luna

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem leniwa i pod shotami w ogóle nie dodawałam komentarzy... Ale wszystkie przeczytałam i są genialne. Masz wielki talent. Jestem pod wrażeniem Twojego stylu pisania, rozmyśleń, opisywania uczuć oraz pomysłów. "Bella Muerte" pokochałam od pierwszego rozdziału i jestem pewna, że następny frerard też będzie mi się bardzo podobał. A czemu? Ponieważ to Ty pisesz. A ja mogę zaczać nazywać siebie fanką Twej twórczości.
    Teraz zaczynam odliczanie do maja ^^ Tytuł "Klątwa Krwawej Lily" strasznie mi się podoba.Czuję, że to będzie coś niesamowitego.
    Byłam, jestem i będę na Twoim blogu zawsze. Nie pozbędziesz się mnie tak łatwo XD
    Życzę dużo weny, czasu i powodzenia :-)
    Zawsze się podpisuję, więc czemu i teraz miałabym tego nie zrobić?
    Anonim :*


    OdpowiedzUsuń
  23. ja również się melduję.. czytam to już od dawna ale jakoś tak wyszło że nic nie pisałam.. też mam w kwietniu egzaminy także znam twój ból.. xD

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem, jestem.
    Już nie mogę doczekać się nowego opowiadania ;uuuu; lubię takie zagadki, więc czytanie tego pewnie będzie niezłą zabawą. już wyczuwam tą frajdę. cała frajda całą dobę. omg, będzie super.
    Jak dla mnie maj zapowiada się wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Okej, ja też czytam, przyznam się, chociaż wolałabym być ninja XD
    Nie mogę już się doczekać Twojego nowego opowiadania, jeśli ma być takie dobre, jak Bella Muerte : 3

    OdpowiedzUsuń
  26. zostawiam jakiś ślad hejtu po tym jak zmieniłaś szablon bez mojej zgody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że potrzebuję zgody ;( wybacz ; _______ ;

      Usuń
  27. Fun Ghoul melduje gotowość na nowe opowiadanie! Wiedz, że zawsze czytałam i będę czytać twoje opowiadania, bo są świetne. Dopiero teraz założyłam bloga, więc komentuję, ale lepsze to, niż nic :D

    you-can-run-away-with-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń